Sunday, September 15, 2013

JENAer Altstadtfest und so weiter

Hetkel on rahulik "hommikune" olemine kodus. Naljakas, et ma olen siin vähem kui nädala elanud ja tunne on justkui ma oleksingi kogu aeg siin elanud - ma kohanen ikka liiga kiiresti. 

Eile siis oli Jena Altstadtfest-i päev (vanalinnafestival). Mina ärkasin juba veidi pärast kaheksat, sest läksin normaalsel ajal magama ja ma magan siin end päris hästi välja. Hasmik teeb siin see-eest unerekordeid ja ärkas alles 11 ajal ning ühtlasi jäime meile sobivast rongist maha. Mis seal siis ikka, läksime järgmisega ja siis veel uue rongiga Jenasse. Seal otsisime Tobit ja Carmenit ning tuli välja, et me olime alguses samas rongijaamas isegi, aga kuidagi rääkisime üksteisest väga mööda - üles me nad muidugi ka leidsime. Ma nägin Tobit esimest korda, kuid olin temast Hasmiku kaudu eelnevalt palju kuulnud. Millegipärast kujutasin ette, et ta on väga vana ja mingi eriline veidrik - õnneks siiski polnud. Tobi on siis n-ö kõigi vabatahtlike sõber, ehk talle meeldib väga palju uute inimestega tutvuda ja suhelda ning nagu ma aru sain, siis tal siin kohalikke sõpru eriti palju polegi. 
Kuna päeval midagi eriti huvitavat festivalil ei toimunud, siis läksime ühte kohvikusse istuma ja kohvitama. Siin on asjad kuidagi suuremad kui ma harjunud olen. Näiteks väike latte oli siin minu mõistes suur latte ja siis ma olingi segaduses, aga see selleks. Pärast rahulikult istumist-jutustamist suundusime poodidesse ning olime nagu peata kanad ega leidnud midagi, mida otsisime. Kui ma otsustasin veel ühes poes käia enne kui sellele tegevusele punkti paneme, siis just sealt leidsingi sooja kapuutsiga dressika endale - jess, success. Siin on siis vaja natuke teistsuguseid ehk väga sooju ja vihmakindlaid jne (loe: maaka) riideid - mul neid kuigi palju just ei ole. Siis me ei suutnud otsustada, mida teha: kas süüa jäätist või midagi muud ja lõpuks sõi ainult Carmen jäätist ja meie istusime-jutustasime ning siis oligi kell juba nii palju, et pidime Hasmiku rongi peale saatma (ta läks Hollandisse boyfriendi juurde). 
Kui Hasmik kenasti rongi peale sai, siis läksime tagasi vanalinna, ostsime poest mõned kohalikud karastusjoogid ja lihtsalt chillisime. Mingil hetkel käisime taaskord ka pommes frites-eid söömas ning pärast seda oli festivalile juba rohkem ja nooremaid inimesi kogunenud ning hakkas ka mingi tore ja laval suht crazy grupp esinema (Venemaalt, kusjuures). Kuni veel valge oli, siis mööduski õhtu pidevalt ringi jalutades ja jälle festivalikohas käies jne. Korraks oli väike kokkupõrge ka mingite natsi/skinheadidega või kellega iganes, kes ei olnud nii toredad, aga eks siin ole igasuguseid jah. Pärast toredat venebändi esines Colour Rain, mis mulle ka väga meeldis. See oli muidugi selline suht teenagerite-le peale minev pop-rock, aga mulle täiega meeldis selle tüübi hääl ja eks ma ise ka veel paras pubekas. Täna tuli meelde, mis bändi see mulle veits meenutas - Outloadz-i vist. Aga iseenesest oli täitsa tore festival ning lõpus oli ka ilutulestik, millest ma kahjuks vaid väikest osa nägin, sest see toimus ühe suure hoone taga ja sinna oli võimatu läbi rahvamassi pääseda, et midagi näha. Aga see kestis kuidagi eriti kaua - kauem kui Eesti ilutulestikud tavaliselt. Pärast otsustasime, et läheme Weimarisse peole, aga sinna jõudes otsustasime, et oleme selleks ikka liiga väsinud ja tulime siia meie korterisse. Korraks läbi astumisest sai muidugi nii kolmetunnine istumine ja kitarri saatel laulmine vms, aga lõpuks vajusime juba üsna ära ja siis Tobias ja Carmen sõitsid ära (nad elavad siis samas linnas ehk Apoldas). Ahjaa, isegi mina sain kitarrimuuvi selgeks - ehk polegi nii lootusetu juhtum, haha. 

Täna olen suht terve päeva kõhuvalus vaevelnud, pannkooke teinud ning niisama olnud ja muusikat kuulanud. Kuna nüüd on ka päike välja tulnud, siis ehk lähen ka natukeseks jalutama vms, sest päikest ei näe siin just eriti tihti. Vahepeal käis mingi tüdruk ukse taga, st tegelikult ta helistas vist alt, aga ma ei saanud aru, et see minu korteri helin oli, aga igaks juhuks läksin aknale ja siis ta tuli tagasi ja tahtis, et ma maja taga mingi värava avaks, aga kuna ma ei teadnud, mis värvat ja kuidas ma avama peaks, siis jah, ma ei osanud teda aidata ja ta läks ära. Käisin korraks ka Hasmiku toas ja nägin alles täna esimest korda, et maja taha on ka mingi tiik kaevatud :D

Ja eilsest muidugi ka fotojäädvustused: 

Festivalimelus

Kõik koos

Ja alkoholi pole vajagi

Seal on kogu aeg karussellid!

Tore grupp Venemaalt

Siis kui vanemaealiste sekka oli ka rohkem noori tulnud

Colour Rain - mulle tegelikult väga meeldis selle tüübi hääl

Veel toredaid jooke (ps see õlle ei pidanud hea olema)
Koridoritsill (aka vaesed naabrid)

No comments:

Post a Comment